Tuesday, June 10, 2014

Elk nadeel heeft z'n voordeel

Ze liggen erop en ik ben blij! Afgelopen vrijdag zijn ze geplaatst en we hebben al heel wat stroom opgewekt. Uiteraard was het in februari een tegenvaller dat ons dak niet in orde bleek te zijn. Maar nu is dat allemaal weer gerepareerd en doen onze 12 zonnepanelen hun werk prima. 

Zoals ik al eerder heb verteld, heb ik, toen bleek dat ik een ontslagvergoeding zou krijgen, op internet gezocht naar tips wat te doen met deze vergoeding. Sparen levert tegenwoordig niks meer op. En ergens op een site vond ik het advies eens naar zonnepanelen te kijken. Zo gezegd, zo gedaan. Er bleek een prima inkoopactie te zijn in Noord-Holland. En nu een half jaar later liggen ze op ons dak. Dat is alvast 1 droom die is uitgekomen. En wat er ook gebeurt, wij hebben de aankomende 25 jaar stroom! Natuurlijk is het geen leuke situatie geweest met mijn vorige werkgever, maar ik ben heel blij dat ik dit met een deel van mijn ontslagvergoeding heb kunnen doen. En zo heeft een negatieve gebeurtenis in je leven soms toch een positief gevolg. 

Ik zie de toekomst zonnig tegemoet ;-)


1 comment:

  1. our enthusiasm leads you beyond the limits. When you feel yourself enthusiastic that’s the time you can cross any limit. You seek to get perfection by using the ability of work. Read such motivational article and definitely it will help you to know new facts.cursus website design amsterdam

    ReplyDelete