Wednesday, August 13, 2014

Aan de slag!

Goed nieuws! Ik heb een baan. Sinds half juli werk ik voor Kidswereld. Ik heb een functie als coördinator naschoolse activiteiten en drie middagen op de BSO als pedagogisch medewerker. In totaal 18 uur. Het liefst zou ik uiteraard wat meer uren werken, maar het is een goed begin. En vanuit deze situatie is het ook veel prettiger solliciteren. Daarbij heb ik het gevoel dat er wel kansen voor me liggen bij Kidswereld. Ik ben deze week ook officieel op de BSO begonnen en ik vind het echt heel erg leuk. Een uitdaging ook. Heerlijk om weer aan het werk te zijn.

Maar ook wennen natuurlijk. Zeker omdat ik zo veel te doen had de afgelopen tijd ;-)
Ik ben heel erg trots op hoe ik mijn werkloosheid heb doorstaan en hoe ik het heb aangepakt. Deze baan heb ik mede te danken aan mijn netwerkactiviteiten. Netwerken en sociale media zijn ontzettend belangrijk bij het vinden van een baan, dat blijkt wel! Nu ga ik ondertussen gewoon door met solliciteren, daar ben ik inmiddels een echte pro in! En ik ga ontzettend mijn best doen bij Kidswereld, want wie weet wat er allemaal nog mogelijk is...

Bovendien heb ik nog voldoende tijd voor alle vrijwilligerswerk, cursussen en hobby's! En dat is ook heel erg fijn. Binnenkort ga ik starten met de coaching van een van de leerlingen die zich hebben aangemeld bij coach4you! Ik kijk ernaar uit.
Ook ga ik aan de slag met de koffie-bijeenkomsten voor werkzoekenden in Uithoorn e.o.
En uiteraard ben ik nog steeds lekker aan het knutselen. Ik heb een oud tafeltje dat ik van mijn vader had gekregen, omgetoverd tot ons eigen Glastonbury-tafeltje! En ik ben bezig met een vloerkleed van oude t-shirts! Lekker aan het upcyclen dus!









No comments:

Post a Comment